Müügitingimused

  1. MÜÜGITINGIMUSTE KEHTIVU
    1. Müügi tingimused kehtivad luigemoobel.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Entrega Mööbel OÜ (edaspidi veebipood luigemoobel.ee) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
    2.  Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad luigemoobel.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ning teised õigusaktid.
    3. Veebipood luigemoobel.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel luigemoobel.ee.
  2. HINNATEAVE
    1. Entrega Mööbel OÜ on maksja käibemaksuta kõik hinnad sisaldavad käibemaksu.
    2. Ostuhinnale listatakse kohaletoimetamishind Tarbija valitud kohaletoimetamise viisi kohaselt.
    3. Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (3 päeva pärast tellimuse vormistamist).
    4. Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja luigemoobel.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
    5. Veebipood luigemoobel.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel luigemoobel.ee
    6. Maksevõimalused:
      1. Kõik Müüja e-poes müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.
      2.  Kauba eest saab tasuda Müüja e-poe veebikeskkonnas näidatud viisidel:
        1. internetipanga kaudu
        2. järelmaksuga
        3. krediitkaardiga
        4. Ülekandega tasudes peab olema selgitusse märgitud ülekande aluseks oleva arve number
  3. TELLIMUSE VORMISTAMINE
    1. Valige sobivat toode
    2. Lisage soovitud tooted ostukorvi.
    3. Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Vormista tellimusˮ.
    4. Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja vajutage lingile „OSTAˮ. Tellimuise kinnitusel kuvatakse ekraanile arve, mille saate tasuda mugavalt pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, Sampo, Nordea vm), Järelmaksuga (ESTO , Liisi Liising) või panga ülekandega. Andmed ülekande sooritamiseks leiate ekraanile kuvatud arvelt. Sisseriikliku panga ülekande sooritamisel tuleb kindlasti makse seletuse lahtris märkida tellimuse numbrit. Samuti saadame arve Teie elektroonilise posti aadressile juhul, kui soovite tasuda tellimuse eest hiljem. Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja ESTO AS-le.
    5. Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
    6. Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 8.00−17.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval. See tingimus kehtib ka „Tulen toote järele ise“ toimetamise viisi valimise juhul. Enne toote järele tulekut palume kindlast helistada tel. +372 5561 4446
    7. Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud lepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata, kui kaup on laost otsa saanud, kui kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu. Kui e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse Tarbijaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa.
  4. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE
    1. Kauba müügilepinguga kohustub veebipood luigemoobel.ee andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood luigemoobel.ee poolt tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale. Tarbija aga kohustub veebipood luigemoobel.ee-le tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.
    2. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 3 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
    3. Müügileping jõustub pärast Tarbijatehtud makse laekumist Veebipoe pangakontole.
  5. KAUBA KÄTTESAAMINE
    1. Kliendil on võimalik valida erinevate kauba kohaletoimetamise viiside vahel. Kauba kohalejõudmine sõltub Kliendi poolt valitud transpordiliigist
    2. Kauba kättesaamisel kohustub Tarbija avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui Tarbija on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on Müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tootepakendi väärtuse vähenemise hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata/ lõhkumata avada, ei vastuta Tarbijarikutud pakendi eest
  1. KOHALETOIMETAMINE
    1. Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood luigemoobel.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele. Kaup tuuakse tellimuses sisestatud tarneaadressile kokkulepitud ajal vastavalt kauba saadavusele. Kaup antakse üle vaid kauba Tarbijale. Kolmandale isikule antakse kaup üle vaid kokkuleppel Tarbijaga. Kaup tarnitakse üldjuhul Tarbijale 1-3 tööpäeva jooksul peale tellimuse eest tasu laekumist Müüja arvele. Eeltellimuste ja eritellimuste puhul on märgitud arvel toote saabumise tähtaeg.
    2. E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.
    3. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
    4. Veebipood luigemoobel.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viivituse eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viivitus on tingitud asjaoludest, mida veebipood luigemoobel.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.
    5. Juhul kui tellitud kaupa polnud võimalik toimetada kohale seoses selle kauba varude lõppemisega, teatab luigemoobel.ee Teile sellest ning tagastab viivitamata makstud raha (s.h. ka kohaletoimetamiskulud) hiljemalt 14 päeva jooksul teate saatmise hetkest.
  1. TAGASTAMISÕIGUS
    1. Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.
    2. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
    3. Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus ning saata see aadressile info@luigemoobel.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
    4. Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
    5. Veebipood luigemoobel.ee tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas Tarbija kasutatud eseme kättetoimetamise kulud, v.a juhul, kui tarbija on sõnaselgelt valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood Tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
    6. Tagastamisega seotud kulud (näiteks postikulud) maksab kinni TarbijaTarbija võib kasutada lepingust taganemise õigust kui kaup on kasutamata ja rikkumata. Soovitame kliendil kõik kaubad, mida ta soovib tagastada, saata tagasi või kohale toimetada ühe korraga ja originaal-transpordipakendis.
    7. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja rikkumata ning originaalpakendis. Tarbijal on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning Tarbija vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil. 14-päevane taganemisõigus ei kehti kaupadele, kui tellitud kaup on valmistatud Tarbija isiklikke vajadusi arvestades. Samuti ei kehti 14-päevane taganemisõigus kaupadele, mis ei oleks peale pakendi avamist kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel (nt madratsid, tekid ja padjad). Lisaks ei kuulu tagastamisele kinkekaardid.
  1. VÄÄRAMATU JÕUD
    1. Veebipood luigemoobel.ee ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viivituse eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viivitamine on tingitud asjaoludest, mida veebipood luigemoobel.ee ei saanud mõjutada või ette näha.
  1. PRETENSIOONIDE ESITAMINE
    1. Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2. aasta jooksul alates kauba Tarbijale üleandmisest. Tarbijale kauba müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba Tarbijale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Tarbija kohustub Müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni. Puuduse avastamisel peab Tarbija kasutusele võtma mõistlikud abinõud kauba säilitamiseks ja kaitsmiseks, sh mitte kasutama puudusega kaupa kui kauba kasutamine halvendab veelgi kauba seisukorda.
    2. Pretensiooni esitamiseks kauba või teenuse kohta on Tarbijal vajalik ära täita vastav vorm ja edastada see Müüja e-posti aadressile info@luigemoobel.ee .Müüja vastab kaebusele hiljemalt 15. päeva jooksul alates kaebuse saamisest. Pretensiooni vormi leiate siit. NB! Pretensioonile tuleb kindlasti lisada ka pretensiooni iseloomustavad fotod.
    3. Pretensioonide lahendamiseks peab Tarbija säilitama kindlasti ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud Müüja e-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib Müüja probleemi lahendamata jätta.
    4. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Tarbija poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
    5. Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või hooletusest tuleneva rikkumise tõttu.
    6. Puudusega kauba korral on Tarbijal õigus nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga. Nõuda ostuhinna alandamist või lepingust taganemist, juhul kui: Müüjal ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, parandamine ebaõnnestub, Müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, kauba parandamise või asendamisega on Tarbijale tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
    7. Tarbija õigus pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole: Kui Müüja on keeldunud tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Müüja pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu.
  1. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
    1. Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbijaisikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
    2. Veebipoel luigemoobel.ee on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
    3. Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
    4. Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel luigemoobel.ee. (link otsepostituse mooduli juurde)
    5. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Veebipoel ligipääs.